وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

سیستم های اداری شاروالی کابل بر اساس نیازمندی های امروز تنظیم می گردند

14 دلو 1396


به تاریخ دهم دلو 1396، جلسۀ هیئت رهبری شاروالی کابل روی سیستم سازی موثر و کارایی بخش های اداری شاروالی کابل به منظور انسجام امور و تسریع روند کاری تحت ریاست پوهنیار عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل تدویر یافت.
در آغاز سرپرست شاروالی کابل در حالی که پوهنیار مسیح الله محبوب معین خدمات شهری، روسا و مشاروین تخنیکی شاروالی کابل حضور داشتند روی اهمیت سیستم های مدیریتی در بهبود عرضه خدمات عامه تمرکز نموده گفت: به خاطر کارایی موثر سیستم های اداری شاروالی کابل جهت فراهم شدن رضایت مردم این شهر لازم دانسته می شود تا سیستم های اداری مطابق به نیازمندی های امروز اداره، بازنگری و تنظیم گردد.
سرپرست شاروالی کابل قدمه ها و مراحل کاری پیچیده را یکی از چالش های اداری عنوان نموده تصریح کرد که نیاز است تا با استفاده از معیارهای تکنالوژی جدید، تهیه و ترتیب پالیسی ها و طرزالعمل های مربوطه انجام، و نیازهای هر بخش اداره شناسایی گردد، تا کارهای اداری بصورت موثر و بموقع برای مردم ارایه گردد و از ضیاع وقت و نارضایتی مردم جلوگیری شود.
سپس بسته معلوماتی که روی اجزای سیستم سازی کارا و موثر توسط مجتبی هوشمند مشاور امور تخنیکی و تکنولوژی مقام شاروالی کابل آماده گردیده بود، به اشتراک کننده گان پیشکش گردید که در زمینه اشتراک کنندگان جلسه هریک نظریات و پیشنهادات شانرا در مورد ابراز داشتند تا یک سیستم منظم و جوابگو در نظام اداری شاروالی کابل به میان آید.
در اخیر سرپرست شاروالی کابل به بخش های مربوطه هدایت داد تا طی چهار روز کاری فورم تهیه شده برای نیاز سنجی سیستم های اداری را تکمیل و به کمیته مربوطه ارایه دهند تا مطابق نیازها، تمام سیستم های اداری شاروالی کابل مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرند.