وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

یکی از دلایل عمدۀ ازدحام در شماری از جاده های شهر، تدابیر شدید امنیتی بخاطر حفاظت از شهروندان است

24 دلو 1396


شاروالی کابل به منظور کاهش ازدحام از چندی بدینسو به جمع آوری و انتقال موانع کانکریتی، کراچی های سیار، دست فروشان، کپه ها، برداشتن غرفه ها وهمچنان به تغییر موقعیت بعضی ایستگاه موترهای لینی اقدام نموده است که توانسته است تا حدی ازدحام در سطح شهر را کاهش دهد.
اخیراً نظر به تهدیدات امنیتی در پایتخت، بخاطر حفاظت از جان شهروندان از سوی همکاران امنیتی ما در شماری از سرک ها عجالتا تلاشی ها شدیدتر شده که در بعضی نقاط انسداد ترافیکی را هم بوجود آورده است، و این باعث بروز شکایات و ناراحتی از سوی برخی از شهروندان ما نیز گردیده است.
شاروالی کابل منحیث یک ادارۀ بزرگ خدماتی در پی مسیرهای بدیل برای سرک های مزدحم بوده و تلاش مینماید تا شهریان ما از مشکلات ازدحام رهایی یابند.
شاروالی کابل بزودی جریان ترافیک بعضی از مسیرهای مزدحم شهر را تغییر میدهد و علاوه بر آن، طرح کاهش ازدحام در نقاط مختلف با انتقال دستفروشان و ایستگاه های غیر قانونی از ساحات مزدحم در روزهای آینده ادامه میابد.
بناءّ از تمام شهروندان عزیز خود خواهشمندیم الی تطبیق این پلان در روزهای آینده حوصله مندی داشته و همچنان به حد ممکن کوشش نمایند تا از وسایط شخصی کمتر استفاده نمایند.