وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 75.90 افغانی
1 یورو 81.80 افغانی
1 درهم 19.7667 افغانی
1 تومان 0.0017 افغانی
1 کلدار 0.2571 افغانی
1 هندی 0.8316 افغانی

روزنامه های کابل

سرک وصلی دیوان بیگی الی مهتاب قلعه احداث می گردد.

25 دلو 1396


به هدف آغاز کار استملاکی سرک دیوان بیگی الی مهتاب قلعۀ برچی، پوهنیار عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل با مالکین خانه های تحت استملاک سرک یاد شده در تالار کنفرانس های شاروالی کابل نشست مشورتی نمود.
در این نشست سرپرست شاروالی کابل روی انکشاف مجدد و مبدل شدن ساحات غیر پلانی به پلانی مطابق به ماستر پلان شهر کابل، روشنی انداخته افزود: با احداث سرک وصلی دیوان بیگی الی مهتاب قلعه که سرک برچی را به سرک کمپنی وصل می نماید علاوه بر ایجاد سهولت های محیطی به باشندگان ساحات مرتبط، در کاهش ازدحام سرک برچی تاثیر مثبت خواهد نمود.
سرپرست شاروالی کابل به خاطر تطبیق و احداث سرک های توسعوی، خواهان همکاری مردم به خصوص باشندگان ساحات مرتبط گردیده و تصریح کرد که با در نظرداشت قانون استملاک و مسوولیت پذیری در شاروالی کابل، حقوق شهروندان هیچ گاهی تلف نخواهد شد و در عوض جایداد استملاکی به آنها نمرات رهایشی و یا قیمت آن پرداخت می گردد.
متعاقباً باشندگان محل ضمن اظهار خرسندی از احداث سرک یاد شده، در رابطه به چگونگی پروسۀ استملاک و کار ساخت و ساز سرک ها، خواهان معلومات گردیدند که از جانب رهبری شاروالی کابل در زمینه توضیحات ارایه گردید.
 قابل ذکراست که شاروالی کابل به کار عملی ساخت و ساز دو سرک وصلی ازسرک  کمپنی الی سرک برچی در سال آینده اقدام خواهد نمود.