وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

مشکلات محیطی در ناحیه هشتم به بحث گرفته شد

25 دلو 1396


رهبری شاروالی کابل در نشستی مشورتی که روز دوشنبه با بزرگان و نمایندگان مردم در ناحیه هشتم داشت، روی مشکلات محیطی در خصوص ساخت و ساز سرک ها و اولویت بندی آنها بحث نمود.
در این نشست پوهنیار شیخ احمد متین مشاور ارشد تخنیکی و سرپرست معینیت ترانسپورت شاروالی کابل ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات باشندگان ناحیه هشتم، پیرامون روحیۀ همکاری و نقش موثر شهروندان در برنامه ریزی های شاروالی کابل صحبت نموده گفت: نظر به امکانات دست داشته شاروالی کابل و انکشاف متوازن در نواحی مختلف، بسیار از سرک ها با دیزان و مطالعات فنی و مسلکی مدرن شهری ساخت و ساز خواهد شد که در آن، اولویت به رفع مشکلات محیطی داده خواهد شد.
پوهنیار شیخ احمد متین اضافه نمود که با تطبیق پلان های کوتاه مدت، میان مدت و طویل المدت شاروالی کابل، هیچ یک از سرک های فرعی و اصلی شهر در حالت خامه قرار نخواهد داشت و طی سه سال آینده یکی پی دیگری ساخت وساز می گردند.
سپس اشتراک کنندگان به خاطر رفع موانع پروژهای عام المنفعه و زیربنایی، ضمن اعلام حمایت و پیشتیبانی از شاروالی کابل، نظریات و پیشنهادات شان را مطرح نمودند که از سوی رهبری شاروالی کابل به خاطر رسیدگی به مشکلات محیطی و در نظر گرفتن نظریات آنها، وعدۀ همکاری داده شد.