وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

آغاز کار پروژه‌های زیربنایی شاروالی کابل در هفتۀ آینده

5 حوت 1396


با مساعد شدن اوضاع جوی در کابل، کار پروژه‌های ادارۀ شاروالی کابل که در سال گذشته آغاز و بنابر سردی هوا، در زمستان سال جاری متوقف شده بود، سر از هفتۀ جدید دوباره آغاز و مطابق به دیزاین و معیاد قرارداد پروژه، ادامه میابد.
شاروالی کابل بنابر تطبیق پروژه‌های بیشتر زیربنایی در نواحی مختلف، کارهای مقدماتی، طراحی و تدارکاتی پروژه‌های سال آیندۀ خویش را در زمستان سال جاری انجام داده تا از یک سو آغاز کار پروژه‌ها به تعویق نیافتاده و از سوی دیگر در مدت زمان کم، کار تعداد زیادی از پروژه‌ها، در نواحی مختلف تطبیق گردد.
قابل ذکر است هم‌زمان با شروع کار پروژه‌های باقی ماندۀ سال گذشته که نظر به سردی هوا کار آن متوقف گردیده بود، کار تعداد زیادی از پروژه‌های جدید در نواحی مختلف نظر به اولویت بندی نواحی یکی پی دیگری از سوی شاروالی کابل آغاز خواهد شد.
شاروالی کابل به‌منظور تطبیق بهتر پروژه‌های زیربنایی خویش از لحاظ چگونگی ساخت، کیفیت و مد نظر گرفتن معیارهای ساختمانی، یک تیم بزرگ از مدیران پروژه را در تشکیل اداری این اداره تاسیس کرده تا از امورات پروژه‌های شاروالی کابل که در سطح شهر تطبیق و عملی می‌گردد به صورت دوام‌دار نظارت کرده، تا کیفیت کار پروژه بر اساس معیارهای جهانی ساختمانی مطابقت داشته باشد.
شاروالی کابل متعهد است تا ختم سال ۱۳۹۷ و با اجرایی شدن پروژه‌های تحت کار این اداره، در سیمای شهر کابل نسبت به گذشته تغییرات گستردۀ رونما شده و شهروندان کابل به سهولت‌های شهری بهتری دسترسی پیدا خواهند کرد