وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

ملاقات سرپرست شاروالی کابل با اهالی ناحیه سیزدهم

24 ثور 1397


پوهنیار عبدالله حبیب‌زی سرپرست شاروالی کابل در حالی‌که داکتر جعفر مهدوی نمایندۀ مردم در شورای ملی و محمد کاظم احمدی نمایندۀ مردم در شورای ولایتی کابل نیز حضور داشتند روز گذشته 23 ثور 1397، روی حل مشکلات در خصوص اعمار سرک‌ها و مشکلات محیطی با اهالی ناحیۀ سیزدهم در مقر شاروالی کابل ملاقات نمود.
درین جلسه، سرپرست شاروالی کابل ضمن استماع مشکلات باشندگان ناحیۀ یاد شده، نقش اهالی هر ناحیه را در تصمیم گیری‌های نظام شهری موثر دانسته و سایر برنامه‌های رشد و توسعۀ شهر کابل را در خصوص ساخت و ساز سرک‌ها و سایر خدمات شهری به معرفی گرفت.
وی خاطرنشان کرد که با در نظر داشت اصل انکشاف متوازن نواحی 22 گانۀ شهر و با تطبیق برنامه های شاروالی کابل مشکلات محیطی هرگذر یکی پی دیگری در آینده برطرف می گردد.
متعاقباً داکتر مهدوی و مردم محل، مشکلات محیطی شان را یکا یک به سرپرست شاروالی کابل برشمردند که در زمینه از سوی سرپرست شاروالی کابل در قسمت ساخت سرکهای گذر معرفت و سرک های باقیماندۀ گذر پل خشک وعده سپرده شد تا شامل پلان آینده کاری گردیده و کار عملی آن پس از تهیه اسناد تخنیکی و تدارکات روی دست گرفته شود.
قابل ذکراست که علاوه بر عملی شدن ساخت و ساز سرک های متعدد خورد و بزرگ چون سرک های گذر صفا، قسمت دوم قلعۀ سلطان، قسمت دوم داش های جبار خان در ناحیه سیزدهم، کار هموار کاری دو سرک وصلی جادۀ شهید مزاری به جادۀ میرویس میدان وهمچنان کار ساخت و ساز ادامۀ سرک شهید مزاری به پل کمپنی در سال روان از سوی شاروالی کابل عملی می گردد.