وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 75.90 افغانی
1 یورو 81.80 افغانی
1 درهم 19.7667 افغانی
1 تومان 0.0017 افغانی
1 کلدار 0.2571 افغانی
1 هندی 0.8316 افغانی

روزنامه های کابل

تدویر ورکشاپ منع آزار واذیت زنان

به منظور مصونیت محیط سالم کاری و مراعات کردن قواعد اخلاقی، مورخ 2 اسد سال 1397 ورکشاپ منع آزار و اذیت زنان در شاروالی کابل تدویر یافت
در آغاز احمد شعیب رحیم معین مالی واداری شاروالی کابل پیرامون ایجاد مصوونیت های اخلاقی و کاری میان همکاران قشر مرد و زن در بخش های مختلف شاروالی کابل صحبت نموده گفت: رهبری شاروالی کابل تعهد در ایجاد فضای مصوون کاری برای زنان، جدیت و قاطعیت کامل داشته که برگزای همچو ورکشاپ ها می تواند در تحقق فرهنگ سالم اداری یاری رسانیده و ما را به اهداف ما که همانا آبادی شهر و رشد افکار و استعداد های زنان می باشد، نایل گرداند.
معین مالی و اداری شاروالی کابل خاطرنشان کرد که اشتراک مسوولان و کارکنان این اداره، در این ورکشاپ ها، حد اقل درماه یک بار، الزامی بوده که پس از این، با افراد بد اخلاق و بد رویه، براساس قواعد و اصول اداری دولت، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
معین مالی و اداری، شاروالی کابل، ریاست منابع بشری این اداره را در تحقق نظم اداری و اخلاقیات فردی و اجتماعی در پیوند بر برگزای ورکشاپ های آگهی دهی منع آذار و اذیت زنان در خصوص فضای کاری مناسب در شاروالی کابل هدایات لازم داد.
متعاقبآً بسته های معلوماتی که در برگیرندۀ وضاحت بند های قانون منع آزار و اذیت زنان از سوی اسدالله زمری مسول برنامه شهر آماده گردیده بود، برای حاضرین این ورکشاپ پیشکش گردید.