وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

پیام شاروال کابل به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اسلام

دوازدهم ربیع الاول مصادف است با میلاد با سعادت رهنمای و منجی بشریت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وصلم. درین روز پیامبر اکرم صلی الله علیه و صلم دیده به جهان گشوده و در مدت حیات با برکتش پدیده های ظلم و جهالت را که بر زندگی مردم سایه انداخته بود، از میان جوامع برداشت و مردم رابه سوی حق فراخواند و از باطل نهی کرد و با دلایل واضح و روشن پیام الهی را برای مردم ابلاغ کرد که پیروی از ارشادات و راه و روش آن حضرت برای همه مردم لازمی پنداشته می شود.

پیروان حضرت محمد صلی الله علیه وصلم همه ساله از میلاد با شکوه و خجسته سرور کاینات در سراسر جهان گرامی داشت به عمل می آورند و میلاد ایشان را مایه روشنگری برای جهان و جهانیان دانسته و برای رفع جهالت و ظلمت مطابق به ارشادات پیامبر اسلام تبلیغ می نمایند.

من هم به نماینده گی از خانواده بزرگ شاروالی کابل، میلاد با سعادت سرور عالم و منجی بشریت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وصلم را به تمام مردم مسلمان جهان و به ویژه مردم با دیانت کشورم و باشنده گان متدین شهر کابل از صمیم قلب تبریک عرض می دارم و آرزو می دارم همه شهروندان با پیروی از ارشادات آن حضرت صلی الله علیه وصلم زنده گی پر از سعادت را نصیب شده و همچنان در امر نظافت شهری و سایر امورات خدمت گذاری ما را کمک و همیاری نمایند .