وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 75.90 افغانی
1 یورو 81.80 افغانی
1 درهم 19.7667 افغانی
1 تومان 0.0017 افغانی
1 کلدار 0.2571 افغانی
1 هندی 0.8316 افغانی

روزنامه های کابل

مردم مسیر سرک کابل جنوب از تعهد و تلاش رهبری شاروالی کابل استقبال کردند

24 سرطان 1398

روز شنبه مورخ 22 سرطان به ادامه کار پاک سازی و برداشتن موانع فاز اول مسیرسرک توسعوی کابل جنوب اعتبار از منار نجات الی تانک تیل جمشیدی بطول 7 کیلو متر و عرض 60 متر، مردم و باشندگان مسیر سرک یاده شده از کار تلاش و اجراات صادقانه رهبری شاروالی کابل درقسمت پرداخت بدیل خانه های تحت استملاک این سرک استقبال کردند.

پوهنیار احمد ذکی سرفراز شاروالی کابل ضمن بازدید از پیشرفت کار سرک متذکره با مردم محل در قسمت رفع موانع تطبق پروژه این سرک بحث و تبادل نظر نمود و از مالکین جایداد های که متضرر شده اما در تطبیق پروژه همکاری نمودند، قدردانی کرد و توقع برد تا مالکان جایداد های باقیمانده نیز در تطبیق این پروژه عام المنفعه هرچه زودتر در قسمت اخذ بدیل جایداد های شان شاروالی کابل را همکاری نموده اقدام نمایند تا فرصت خوبی برای پیشرفت کار ساختمان اساسی این سرک مهم شهر کابل مهیا گردد.

این سرک یکی از سرک های مهم شهر کابل بشمار میرود که از اهمیت اقتصادی زیادی برخوردار است و از جانب دیگر احداث سرک های توسعوی شهر جهت کاهش ازدحام و تنظیم زیربناهای ترانسپورت شهری از اولویت ها و ضرورت های اساسی شهر کابل می باشد.

قابل ذکراست که شاروالی کابل بخاطر حصول رضایت مردم و باشندگان فاز اول سرک کابل جنوب در حصۀ پرداخت بدیل جایداد های تحت استملاکی کار بی پیشنه کرده تا اعتماد بین مردم و دولت ایجاد شده باشد. و از جانب دیگر علاوه بر ایجاد سهولت و رشد پایدار شهر کابل مطابق ماستر پلان، برای عبور و مرور مردم ۵ ولایت زون جنوب کشور .