وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 75.90 افغانی
1 یورو 81.80 افغانی
1 درهم 19.7667 افغانی
1 تومان 0.0017 افغانی
1 کلدار 0.2571 افغانی
1 هندی 0.8316 افغانی

روزنامه های کابل

نشست مشورتی رهبری شاروالی کابل با اهالی تعدادی از نواحی شهر

7 عقرب 1396

پوهنیار عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل، طی نشستی، با نمایندگان مردم نواحی 6، 10 و 13 در حالی که داکتر جعفرمهدوی نماینده مردم در شورای ملی نیز حضور داشت، روی حل مشکلات محیطی و اعمار سرکها  به روز پنجشنبه 4 عقرب سال روان، در تالار جلسات شاروالی کابل مشورت نمود.
.
حبیب زی، برنامه ریزی های شاروالی کابل را بر اساس نیاز مندی های شهروندان و اولویت بندی آن با در نظر داشت انکشاف متوازن نواحی شهر و امکانات بودجوی شاروالی کابل عنوان نموده و به همکاری شهروندان در ساخت شهرکابل تاکید داشته، تصریح نمود که پرداخت محصول خدمات شهری به شاروالی کابل منبع تمویل پروژه های عام المنفعه می باشد که پرداخت به موقع محصول خدمات شهری ما را قادر خواهد ساخت تا در رفع مشکلات رسیده گی و زمینه خوبی برای خدمات رسانی داشته باشیم.
متعاقباً جعفرمهدوی مشکلات مردم نواحی یاد شده را خاطر نشان ساخت و بر تکمیل سرک شهید مزاری، احداث سرکهای وصلی جادۀ میرویس میدان الی شهید مزاری و سایر سرکهای خورد و بزرگ در مربوطات نواحی 6،10 و 13 تاکید نمود.
سپس نمایندگان اهالی متذکره روی محرومیت های تسهیلات شهری در ارتباط به پخته شدن سرکهای خامه، نبود آبروها و کانال ها، پاک کاری کانال ها به خاطر رد آب های سطحی و سایر نیاز های شان صحبت نمودند.
بعداً سرپرست شاروالی کابل ابراز نظر و پیشنهادات شهروندان را در برنامه ریزی های آینده شهر، موثر دانسته، اظهار داشت، مشکلات ساحوی هر محل با هماهنگی نواحی مربوطه، ما را در پلان های توسعوی یاری می رساند، شاروالی کابل در حال برنامه ریزی و تدوین پلان های کاری در خصوص ساخت سرکها درسال 1397 قرار دارد، که غرض رفع مشکلات اساسی نواحی یاد شده، به خاطر گنجانیدن آن در پلان کاری 1397 از سوی شاروالی کابل  رسیدگی های لازم صورت خواهد گرفت.
 در اخیر، اهالی ساحات یاد شده همکاری شانرا با شاروالی کابل در پرداخت محصول خدمات شهری اعلام داشتند، متقابلاً سرپرست شاروالی کابل در جهت رسیدگی به مشکلات آنها تعهد نمود.