وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 75.90 افغانی
1 یورو 81.80 افغانی
1 درهم 19.7667 افغانی
1 تومان 0.0017 افغانی
1 کلدار 0.2571 افغانی
1 هندی 0.8316 افغانی

روزنامه های کابل

عکاسان برترجشنوارۀ هنر عکاسی تقدیر شدند


جشنوارۀ هنرعکاسی تحت عنوان (کابل از دید تصویر) که چندی قبل از سوی شاروالی کابل، دفتر نت لینکس و امیزنگ افغانستان در شهر کابل راه اندازی گردیده بود بعد از ارزیابی هیئت ژوری، تصاویر برتر شناسایی و روز پنجشنبه 21 جدی 1396 طی محفلی، عکاسان برتر این جشنواره از سوی احمد شعیب رحیم معین مالی و اداری شاروالی کابل تقدیر شدند.
معین مالی و اداری شاروالی کابل هنر عکاسی را در انعکاس واقعیت ها یک کار مهم و ارزنده خوانده، توقع برد تا هنرمندان عکاسی، از دید هنری شان در رشد فرهنگی و مهندسی شهر، شاروالی کابل را یاری رسانند و از اشتراک کنندگان این جشنواره قدردانی نموده و به عکاسان برتر، جوایز نقدی و تقدیر نامه ها را اهدا کرد.
سپس عبدالجلیل سلطانی رئیس نشرات شاروالی کابل طی صحبتی هدف از برگزاری این جشنوارۀ عکاسی را به تصویر کشیدن وضعیت امروز شهر کابل از دید دوربین عکاسی خوانده گفت که طی این جشنواره، عکاسان شهر با ترفند هنرعکاسی شان، چهرۀ شهر کابل را از زوایای مختلفی چون وضعیت تنظیفی، سرسبزی، نحوه تفریح و استفاده از اماکن تفریحی و غیره در شهر کابل به تصویر بکشانند. وی همچنان افزود که این برنامه از سوی شاروالی کابل موفقانه مدیریت گردید و تصاویر بعد از ارزیابی و مطالعۀ هیئت ژوری، تفکیک و پس از شناسایی تصاویر برتر، برای عکاسان برتر جوایز نقدی و تقدیرنامه ها اهدا گردید.
قابل ذکراست که این جشنواره برای یک روز راه اندازی و در آن 30 تن از عکاسان، هنر شانرا به نمایش گذاشته بودند

.