وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

پیام تبریکی شاروال کابل به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

به نمایندگی از رهبری و منسوبین شاروالی کابل، حلول خجسته و پر میمنت عید سعید فطر را حضور جلالتمآب ریس جمهور کشور، جلالمتآب ریس صاحب اجراییه، ریس و اعضای محترم مجلسین شورای ملی، ریس محترم ستره محکمه، محترم لوی څارنوال کشور، کافه ملت نجیب افغانستان و شهروندان شریف شهر کابل تبریک و تهنیت عرض میدارم. 

امید است تمام طاعات و عبادات ملت مسلمان ما مورد قبول درگاه ربوبیت قرار گرفته و زندگی پر از خیر و برکت نصیب شان گردد. 

عید سعید فطر، عید فطرت های روشنی می باشد که پس از گذشت امتحان ماه مبارک رمضان، در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را در رضا مندی الهی جستجو می کند. عید سعید فطر، روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شگفتن ایمان در روح و روان های پاک و دیندار است. عید روزی است که انسان مسلمان به شکرانه این نعمت بزرگ و بیکران، به ستایش خداوند کریم پرداخته، زنگار گناه و عصیان را از آیینه دل و جان میزداید، جای مسرت است که شهروندان با دیانت کابل با همه دشواریهای مادی در تهیه مواد مورد نیاز، در برابر مشکلات مصاف داده و اما روز های پر میمنت رمضان را به خوبی سپری نمودند. در ایام خجسته عید سعید فطر، کارکنان شاروالی کابل روز ها را وقف خدمتگذاری به مردم شریف خواهند نمود و به خصوص کارکنان تنظیف شاروالی کابل با علاقه فراوان سعی می ورزند تا با پاکی و صفایی شهر و شهروندان با اجرای مراسم مذهبی و عنعنوی بپردازند

درین روز پاداش قبولی طاعات و عبادات چه خوب است دل ها را از کدورت زدوده همچنان در قسمت تامین و ادای حقوق، مسوولیت ها و جایب یکدیگر نیز بکوشیم و کوشش نماییم که ضرر و اذیت ما بعد از این به همسایگان و همشهریان ما نرسد و باعث بی نظمی های شهری و محیطی نگردیم.

به آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گرامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض میدارم و از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همه گان را مسئلت مینمایم.

به آرزوی صلح، رفاه و امنیت سرتاسری در کشور و شهر زیبای کابل