وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

شاروالی کابل طی مراسمی از متنفذین و وکلای گذر نواحی شهر میزبانی کرد

30 جوزا 1397


 
روز دوم عید سعید فطر، احمد شعیب رحیم معیین مالی و اداری، پوهنیار مسیح الله محبوب معیین خدمات شهری، مشاورین، روسای مرکزی و نواحی شاروالی کابل میزبان متنفذین و وکلای گذر نواحی 22 گانه شهر کابل در پارک حرم سرای شاروالی کابل بودند.
در این مراسم، معین مالی و اداری شاروالی کابل علاوه بر ارایه پیام تبریکی عید سعید فطر، پیرامون حس مسوولیت پذیری ها، مشکلات و چالش های موجود در نظام شهری برای وکلای گذر نواحی شهر صحبت نمود.
معین مالی و اداری شاروالی کابل افزود: به منظور عرضه بهتر خدمات شهری، اداره ما برای شهریان کابل بیشتر از پیش آماده خدمت بوده و منسوبین شاروالی کابل بصورت شبانه روزی در این راستا سعی و تلاش می نمایند.
معین مالی و اداری شاروالی کابل خاطرنشان ساخت که علاوه بر ادامه کار ساخت و ساز پروژه های زیربنایی شاروالی کابل در سال جاری، شهریان ما در آینده نزدیک شاهد آغاز کار پروژه های متعددی از جمله ساخت جاده های شهر خواهند بود. وی همچنان برای اتخاذ تصمیم های بهتر شاروالی کابل در قبال مشکلات شهر، خواهان همکاری همه جانبه شهریان کابل نیز گردید.
سپس سید مصطفی سعیدی رییس خدمات کلتوری شاروالی کابل روی برنامه های فرهنگی شاروالی کابل روشنی انداخته گفت که لازم است فاصله میان مردم و ادارۀ خدماتی شان ( شاروالی کابل ) نزدیک و فرهنگ شهری ارتقا یابد.
متعاقباً وکلای گذر نواحی هرکدام طی صحبت هایشان، زحمت کشی و تغییرات به میان آمده در خدمات رسانی شاروالی کابل را به دیده قدر نگریسته همچنان بر حل مشکلات در قسمت ساخت و ساز سرکها و تامین محیط زیست سالم و بلندبردن سطح زندگی شهروندان کابل تاکید نمودند.
قابل ذکراست که در این مراسم نجیب الله ایجاد و پتیالی کوچی سروده های شان را به زبان های دری و پشتو به مناسبت حلول عید و حس وطندوستی به خوانش گرفتند.
در اخیراین مراسم، تحایفی که از سوی شاروالی کابل به منظور تقدیر از همکاری های همیشگی وکلای گذر آماده گردیده بود، توسط احمد شعیب رحیم معین مالی و اداری و پوهنیار مسیح الله محبوب معین خدمات شهری شاروالی کابل به شماری از وکلای گذر اهدا گردید.