وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

بهره‌برداری از سرک‌های گذر مسجد امام اعظم در ناحیه‌ی پنجم

3 اسد 1397


پوهنیار عبدالله حبیب‌زی سرپرست شاروالی کابل روز گذشته، سرک‌های گذر مسجد امام اعظم واقع ناحیه‌ی پنجم را بعد از کانکریت‌ریزی آن از سوی پروگرام انکشافی شاروالی کابل با قطع نوار افتتاح و به بهره برداری سپرد.
حین بهره برداری این سرک ها سرپرست شاروالی کابل طی صحبتی ساخت این سرک‌ها را در رفع مشکلات محیطی یک گام ارزنده عنوان نموده گفت که در ناحیه‌ی پنجم علاوه برتکمیل کار چندین پروژه‌ی بهسازی گذرها ساخت سرک‌های دیگر نیز در آیندۀ نزدیک روی دست گرفته می شود، از جمله کار ساخت سرک وصلی دیوان بیگی را اعتبار از سرک قرغه الی سرک کمپنی خاطرنشان کرد.
سرپرست شاروالی کابل مراعات کردن اصول اجتماعی و شهری را در داشتن یک شهر منظم مهم دانسته، برای مسوولان هدایات داد تا برای بار آخر برای مالکین منازل و دوکاکین که پیاده روها را مسدود ساخته اند تفهیم صورت گیرد تا موانع پیاده روها را بردارند در غیر آن مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
بهسازی گذر مسجد امام اعظم در قسمت ب ساحۀ خوشحال خان شامل کانکریت ریزی ۲۸ سرک خورد و بزرگ، اعمار بیش از ۸ کیلومتر آبرو، ۲۵۶ متر پلچک آهن کانکریت و ۱۴۷۰ متر پیاده رو بوده که طی یک سال به شکل پخته و اساسی ساخت و ساز و به بهره برداری قرار گرفت.