وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

جلسه مشورتی جهت هماهنگی با مسوولین شورا های زنان نواحی شهرکابل تدویر یافت

25 سرطان 1398

رهبری شاروالی کابل با در نظر داشت تساوی حقوق شهروندی و دریافت نظریات و پیشنهادات زنان در راستای طرح و تطبیق برنامه های این اداره، جلسه هماهنگی و مشورتی را با شورای سرتا سری زنان نواحی سطح شهر برگزار نمود. 

در این جلسه پوهنیار احمد ذکی سرفراز شاروال کابل، معاون سرمحقق محمد فاضل شریفی معین خدمات اجتماعی و کلتوری، سیدالرحمن جلال معین مالی و اداری شاروالی کابل و رییسان شورا های زنان نواحی 22 گانه شهر کابل شرکت ورزیده بودند.

شاروال کابل پس از استماع نظریات و پیشنهادات حاضرین ، نقش زنان را در تصامیم بزرگ شهری مهم دانسته و تاکید نمودند که زنان با دید سازنده ودارا بودن مسوولیت های خطیر اجتماعی می توانند نقش اساسی را در سروسامان بخشیدن به جامعه، به خصوص رسیدگی به وضعیت شهرها ایفا نمایند و نیاز است تا شاروالی کابل را در قسمت تحقق برنامه هایش یاری رسانند.

شاروال کابل ضمن استقبال از نظریات و پیشنهادات شورای های زنان ، خاطرنشان کرد که در تنظیم پلان ها و برنامه ها و همچنان فراهم شدن نظم و سهولت در شهر به دید زنان ارج قایل هستیم و زمینه های موثر را برای ایجاد فضاهای مصوون شهری، به خصوص در زمینه های ایجاد پارک های تفریحی، تشناب های شهری، تجهیز و تدارک دفاتر کاری برای شورا های زنان، رشد مهارتها و اشتغال زنان در کار و بخاطر دست یابی زنان به سایر مصوونیت های اجتماعی و شهری شان در حد توان فراهم خواهیم ساخت. شاروال کابل تعهد سپرد در حد امکان به خواست های شورای های زنان رسیدگی لازم و به موقع به عمل خواهد آمد تا زنان بتوانند در یک فضای مطمئن و قابل اعتماد نقش خود را در مدیریت شهری به خوبی ایفا نمایند.