وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 75.90 افغانی
1 یورو 81.80 افغانی
1 درهم 19.7667 افغانی
1 تومان 0.0017 افغانی
1 کلدار 0.2571 افغانی
1 هندی 0.8316 افغانی

روزنامه های کابل

لوش کشی و پاک کاری آبروهای کنار سرک تایمنی


طی یک عملیات 40 ساعتۀ پرسونل ریاست تنظیف شاروالی کابل، آبروهای کناری سرک تایمنی از استقامت شهرنو الی چهارراهی سابقۀ تایمنی پاک کاری و لوش کشی گردید.
احمد بهزاد غیاثی رئیس تنظیف شاروالی کابل حین نظارت از این فعالیت  طی صحبتی چنین گفت: میلان این آبروها از طرف شهرنو به استقامت تایمنی سابقه بوده که علاوه بر رد آبهای سطحی ساحات مرتبط، آبهای سطحی از استقامت شهرنو، قلعۀ فتح الله و کلوله پشته نیز به این آبرو ها منتهی می گردد.
رئیس تنظیف، دلیل بندش این آبروها را که ناشی از ریختن خاکروب و زباله ها از سوی شماری از افراد بی مسوولیت دانسته، تصریح کرد که پس از این افرادی که با ریختن خاکروب و مواد ساختمانی از قبیل ریگ و خاک، زبالۀ پلاستیک و مواردی که به بندش آبرو ها منجر گردد، با جریمۀ نقدی از سوی این اداره رو برو خواهند شد.
وی از شهروندان توقع برد تا با همکاری شا ن، بار سنگین رااز شانه های پرسونل زحمت کش این ریاست کاهش دهند و باعث حجم کاری بیشتر نگردند تا از یک سو فرهنگ شهرنشینی مراعات گردد و از جانب دیگر، با ادای وجیبۀ اخلاقی، انسانی و ارزش دادن  به آبله دستان پرسونل زحمت کش ریاست تنظیف، کارشاق آنها را ارج گذارند.
قابل ذکراست که کار ساخت کانال وصلی وزیرآباد به منظور رد آب‌های سطحی در مسیر سرک ۸۰ مترهٔ میدان هوایی از(چهارراهی ترافیک الی چهارراهی هنگرها) که با جدیت  ادامه  دارد .
اخیراً سرک اتصالی چهارراهی تایمنی سابقه، کندن ‌کاری گردید و علاوه بر مسدود شدن راه عام، مسیر آبروها نیز موقتاً مسدود و باعث آب خیزی در مسیرسرک تایمنی گردیده بود. رياست تنظيف شاروالی کابل علاوه بر پاک کاری ولوش کشی  آبروهای سرک یاد شده آب را به گونهٔ دوامدار از ساحه انتقال داده تا ساكنين محل از این مورد به مشكلی روبرو نگردند.