وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

ریاست مالی واداری


معرفی مختصر و تاریخچه: ریاست مالی و اداری یکی از ریاست‌های کلیدی شاروالی‌کابل بوده و به حیث ستون فقرات شاروالی‌کابل کار می‌نماید.

تشکیلات: ریاست اداری در دوره دوم شاروالی‌کابل در سال (۱۳۳۲ ه.ش) روی کار آمد که تشکیل این ریاست دارای یک بست معاونیت حسابی، یک بست مدیریت عمومی خدمات و به تعداد (16) مدیریت میباش.

چارت تشکیلاتی ریاست مالی و اداری

وظایف و مسوولیت های ریاست مالی و اداری: ریاست مالی و اداری وظایف خویش را در مطابقت به لایحۀ وظایف این ریاست انجام می‌دهند. با روی کار آمدن رهبری جدید، قانون مداری و شفافیت در تمام پروسه‌های کاری این ریاست و مدیریت‌های آن با جدیدیت تمام در نظر گرفته می‌شود. ارایۀ خدمات عمومی یکی از مهم‌ترین وظایف این ریاست می‌باشد. مسئوولیت فراهم‌آوری خدمات حمایوی، تهیه و تدارکات اجناس، مواد ساختمانی و سرکسازی، روغنیات و پرزه جات وسایط از جمله مهمترین وظایف این ریاست بشمار میرود؛ ساختار بودجه و تشکیل سال مالی شاروالی‌کابل هم یکی دیگر از وظایف مهم این ریاست میباشد. این ریاست همچنان مسئوولیت اجرای حواله‌های معاشات و پرداخت‌ها را به عهده دارد و در اجرا و تهیه نمودن هرگونه پیشنهادات اصولی ادارات محترم شاروالی‌کابل اقدامات بموقع و قانونی می نماید.  تنظیم وسایط، ثبت اجناس خریداری شده، تهیۀ قرطاسیه و مفروشات دفتر نیز از جمله وظایف این ریاست بوده و میباشد . 

برای دریافت لایحه وظایف ریاست مالی و اداری اینجا کلیک کنید