وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

تصدیق نامه های برنامه آموزشی"محو خشونت علیه زنان" توزیع گردید.


تصدیق نامه های برنامه آموزشی، زیر نام محو خشونت علیه زنان هفته گذشته؛ توسط احمد شعیب رحیم معین مالی و اداری شاروالی کابل توزیع گردید.
این ورگشاپ چندی قبل از سوی آمریت جندر شاروالی کابل تدویر یافته بود در آن به تعداد ۳۲ تن کارکنان ذکور و اناث شاروالی کابل شرکت ورزیده بودند.
همچنان به گرامی داشت از روز مادر برای هفت تن از مادران زحمت کش و فعال تحایف نقدی نیز توضیع گردید. در این محفل شماری از کارمندان شاروالی کابل اشتراک ورزیده بودند، احمد شعیب رحیم معین مالی و اداری شاروالی کابل روی جایگاهی مقام بزرگ مادر صحبت نمود و گفت: اساس جامعه و تحقق اهداف پسندیده و مراعات کردن اخلاق اجتماعی همه وابسته به زحمات و پرورش مادران بوده که همواره قابل ستایش و تقدیر میباشد.
معین مالی و اداری شاروالی کابل در ادامه صحبت هایش افزود که، نقش زنان در شاروالی کابل برجسته بوده و کارهای را در عرصه خدمات و نظام شهری از سوی این اداره، به خصوص از جانب کارمندان قشر زن انجام میابد، موثر و کارا میباشد .
متاقباً اسیتا فردوس مسول و فریبا نیک بین عضو آمریت جندر شاروالی کابل روی فعالیت های شان در قبال جایگاهی مادران و قشر زن در شاروالی کابل صحبت نموده گفتند: که نقش زنان در تصامیم این اداره موثر میباشد، زیرا با احساس و درک که قشر زن دارد میتواند برنامه هایی شاروالی کابل به خوبی و موثریت تحقق یابد‌.