وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

تقدیر از اول نمره عمومی امتحان کانکور

16 اسد 1396

ریاست تنظیف شاروالی کابل روز پنجشنبه طی محفلی از محمد رضا رفعت، اول نمره عمومی امتحان رقابتی کانکور سال 1396 در مقر آن ریاست تقدیر به عمل آورد.
در این محفل که شماری از اراکین عالی رتبه دولتی، کارکنان و کار گران شاروالی کابل اشتراک ورزیده بودند، نخست احمد بهزاد غیاثی رئیس تنظیف شاروالی کابل ضمن خوش آمد گویی، پیرامون رشد استعداد ها و افتخار آفرینی محمد رضا در جامعه  صحبت نموده گفت: بسا جای مسرت و خوشی بوده که پدر این فرزند افتخار آفرین، نارنجی پوش است و ما در این خوشی خود را شریک دانسته از هیچ گونه همکاری به وی در خصوص ادامه تحصیلات عالی اش دریغ نخواهیم ورزید.
همینگونه مقدسه یورش کمیشنر کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، ضمن تبریکی به محمد رضا صحبت نموده افزود: موفقیت محمد رضا در سطح ملی بوده و به این دست آورد وی همه افغانها می بالد. وی، رضا را بیشتر در راستای ادامه تحصیلات اش تشویق و ترغیب نمود.
متعاقباً ننگیالی اتل رئیس تطبیق فرامین ریاست جمهوری طی صحبتی از تجربه های تحصیلی خود برای محمد رضا یاد آوری نموده  و او را به استقامت و کوشش بیشتر در راستای کسب موفقیت ها و دست آورد های تحصلی و علمی تشویق نمود.
متعاقباً محمد رضا رفعت قدر دانی و تشویق را مایه پیشرفت خویش خواند و از برگزاری این محفل از ریاست تنظیف ابراز تشکری نموده افزود: افتخار دارم که پدرم کارگر زحمت کش و با استقامت ریاست تنظیف شاروالی کابل میباشد.
در اخیر لوح تقدیر که به پاس زحمت کشی و کوشش محمد رضا رفعت آماده گردیده بود توسط احمد بهزاد غیاثی رئیس تنظیف شاروالی کابل و عده ای از اشتراک کنندگان محفل به وی اهداء گردید.
قابل ذکراست که محمد رضا رفعت در آزمون رقابتی کانکور سال 1396 در میان 170000 نفر شرکت کننده با کسب 344.24 نمره، مقام اول را از آن خود ساخت.