وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 3:50 ق-ظ
طلوع آفتاب 5:00 ق-ظ
اذان ظهر 1:00 ب-ظ
اذان عصر 4:50 ب-ظ
اذان مغرب 7:00 ب-ظ
اذان خفتن 8:00 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.91 افغانی
1 یورو 76.80 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.23 افغانی
1 کلدار 255 افغانی
1 هندی 850 افغانی

روزنامه های کابل

کار خانه های کلچه پزی و قنادی در ناحیه اول بررسی گردید.

24 اسد 1396

طی یک بررسی مشترک ریاست صحت محیطی  و محیط زیست شاروالی کابل، اتحادیۀ پیشه وران و مسوولین ناحیه اول، قبل از ظهر روز یک شنبه 22 اسد، به مالکین کلچه پزی ها و قنادی ها در مربوطات ناحیه اول به خاطر رعایت حفظ الصحۀ محیطی در محیط کاری شان توصیه های لازم صحی صورت گرفت.
 این در حالیست که به خاطر تنظیم ساحۀ فعالیت کلچه پزی ها و قنادی ها در امر مراعات نمودن نظافت و پاکی، مکرراً توصیه های لازم صحی صورت میگیرد و در پیوند به این موضوع چندی قبل، نسبت عدم رعایت حفظ الصحۀ محیطی ، 32 کار خانۀ کلچه پزی و قنادی در ساحات مذکور، مسدود گردیدند که تا حدی ساحۀ فعالیت آنها تنظیم، ولی  هنوز هم به معیار های صحی لازم آماده نگردیده اند.
در همین حال عبدالله نمایندۀ کلچه پزان و قنادان ناحیه اول در زمینه، به خبرنگار پامیرگفت: از اینکه ساحه فعالیت ما در یک ساحه غیر پلانی واقع گردیده، ما نمی توانیم که به شکل درست و معیاری به خاطر تنظیم کارخانه ها خویش سرمایه گذاری نمائیم.
وی از شاروالی کابل خواست تا برای فعالیت آنها یک جای مناسب را به شکل دایمی تعین نماید، تا باشد که، به اطمینان کامل ساحۀ فعالیت شانرا مطابق به معیار های صحی و شهری برابر نمایند.