وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 3:50 ق-ظ
طلوع آفتاب 5:00 ق-ظ
اذان ظهر 1:00 ب-ظ
اذان عصر 4:50 ب-ظ
اذان مغرب 7:00 ب-ظ
اذان خفتن 8:00 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.91 افغانی
1 یورو 76.80 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.23 افغانی
1 کلدار 255 افغانی
1 هندی 850 افغانی

روزنامه های کابل

چهارراهی لب جر، به نام قوای مسلح افغانستان نام گذاری گردید

29 اسد 1396


نظربه پیشنهاد انجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان و منظوری مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان، به خاطر ارج گذاری به رشادت و قهرمانی های قوای امنیتی و دفاعی کشور، چهارراهی لب جر، در مسیرسرک سلطان محمود غزنوی، روز چهارشنبه هفته گذشته، رسماً از سوی کمسیون نامگذاری جاده ها به نام چهارراهی قوای مسلح افغانستان مسمی گردید.
 در محفلیکه به همین مناسبت از سوی شاروالی کابل و جامعه مدنی جوانان افغانستان در ساحه لب جر خیرخانه تدویریافته بود، فردین فدایی رئیس عمومی انجمن جامعۀ مدنی جوانان افغانستان در حالیکه شماری از اراکین عالی رتبه دولتی اعم از خدمات ملکی و نیروهای دفاعی و امنیتی کشور حضور داشتند، صحبت نموده، حمایت همه جانبه جامعه مدنی جوانان افغانستان را با قاطعیت و جدیت تمام از نیرو های امنیتی و دفاعی کشور اعلام نمود.
سپس انجینیر راحله کوهستانی رئیس خدمات کلتوری شاروالی کابل و عضو کمسیون نامگذاری جاده ها صحبت نموده خاطرنشان کرد، رشادت و قهرمانی های قوای مسلح افغانستان نه باید نادیده گرفته شود، زیرا از سعی و تلاش بی شایبه اینها در دفاع از نوامیس ملی کشور عزت و آسایش همه افغانها قرار دارد.
همینطور اشتراک کنندگان این محفل هرکدام روی تقدیر و تحسین از رشادت، چگونگی مبارزات و تلاش های شبا روزی نیرو های دفاعی و امنیتی این مرز و بوم وهمچنان نوامیس ملی کشور صحبت های  همه جانبه نمودند که فرآیند وحدت، یک پارچگی وعزت مردم این سرزمین میباشد.
قابل ذکراست که وزارت اطلاعات و فرهنگ و شاروالی کابل تاکید دارند، جاده ها و چهارراه های که رسماً نام گذاری میگردند، باید به همین نام یاد آوری شوند و لازم است که ما افغان ها از ارزش ها و قهرمانان تاریخ ستایش نموده از آنها درس آزاده گی و رشادت بیاموزیم.