وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

دیدار پوهنیار عبدالله حبیب زی با سرپرست وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین

5 سنبله 1396

پوهنیار عبدالله حبیب‌زی سرپرست شاروالی کابل روز سه شنبه هفته گذشته با فیض الله ذکی، سرپرست وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین روی موضوعات کاری از جمله، استخدام آسیب دیدگان حوادث اخیر کشور در ادارۀ شاروالی کابل، دیدار و ملاقات نمود.
سرپرست شاروالی کابل پیرامون زمینۀ کاریابی و گماشتن افرادیکه توانایی کار را در ادارۀ شاروالی کابل بخصوص پروژه‌ها دارند، روشنی انداخته تصریح نمود که، ما آمادۀ پذیرش شماری از ورثۀ های آسیب دیدگان ناشی از حوادث اخیر، به هدف اشتغال زایی هستیم که نظر به امکانات و پالیسی، مطابق به مقررات، زمینۀ کار را فراهم نموده تا با خانواده‌های شهدا و ورثه های آنان کمک شده و بتوانند با سعی و تلاش خود، روزی حلال بدست بیاورند.
درهمین حال سرپرست وزارت کار، از اقدام نیک شاروالی کابل ابراز سپاس کرده و آمادگی خویش را در امر معرفی آنان به منظور کار در پروژه‌های شاروالی کابل اعلام داشت.
قابل ذکر است که وزارت مذکور در چندین بخش تخنیکی ورثۀ شهدا و آسیب دیدگان را تحت آموزش‌های فنی و مسلکی قرار داده که شاروالی کابل هم با در نظرداشت مهارت های مسلکی افراد یاد شده، در جذب آنان اقدام خواهند نمود.