وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

شاروالی کابل و کمیسیون مستقل انتخابات بر حفظ نظافت و رعایت نظم شهری در جریان کمپاین کاندیداهای محترم انتخابات ریاست جمهوری تاکید نمودند

31 سرطان 1398

به منظور حفظ نظافت و رعایت نظم شهری در جریان کمپاین های انتخابات ریاست جمهوری مسوولین شاروالی کابل و کمیسیون مستقل انتخابات باهم بحث و تبادل نظرنمودند.

در نشستی که با حضور معاون سرمحقق محمد فاضل شریفی معین خدمات اجتماعی و کلتوری شاروالی کابل و معاون کمیسیون مستقل انتخابات در دفتر کاری ایشان و با اشتراک رییس عمومی تنظیف و سخنگوی شاروالی کابل و برخی از مسوولین کمیسیون مستقل انتخابات صورت گرفت، معین خدمات اجتماعی و کلتوری شاروالی کابل از مسوولین کمیسیون مستقل انتخابات تقاضا نمودتا در رابطه به رعایت نظم شهری و نظافت درجریان کمپاین های انتخابات ریاست جمهوری تعهدات لازم را از ستاد های انتخاباتی کاندیدان محترم دریافت نمایند.

معاون کمیسیون مستقل حقوق بشر نیز ضمن قدردانی از اقدامات شاروالی کابل در راستای تنظیف،سرسبزی و نظم شهری درجریان ماه های اخیر، تعهد نمودند که کمیسیون مستقل انتخابات از هیچ نوع همکاری در این عرصه دریغ نخواهد کرد. موصوف وعده سپرد که در این زمینه با کاندیداهای محترم و ستادهای انتخاباتی ایشان صحبت نموده و در رابطه به رعایت نظافت و نظم شهری درجریان کمپاین های انتخاباتی، تعهدات لازم را از ایشان دریافت خواهند نمود.