وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

بیایید با قانون شکنانی که با بی رحمی تمام زیبایی های شهرما را هدف گرفته اند قاطعانه مبارزه کنیم!

7 سنبله 1398

متاسفانه یکی از شرکت های قراردادی نصب کمره های امنیتی را در جاده های میدان هوایی و سلطان محمود غزنوی به صورت خودسرانه و بدون هماهنگی با شاروالی کابل با استفاده از تاریکی شب اقدام به قطع ۲۴ اصله درخت نموده است.

شاروالی کابل تلاش دارد تا به کمک نهاد های امنیتی مرتکبین این جنایت را شناسایی و مطابق قانون شهر سازی ،ضمن جبران خسارت وارده جریمه سنگین را بالای وی وضع نماید تا همانند دریوری که چندی قبل واسطه نقلیه خویش را وارد گلدان نموده و مکلف به پرداخت جریمه گردید، برای او، و سایر متخلفان مایه عبرت گردد.

شهروندان شریف شهرکابل می دانند که خدمت گزاران ایشان در شاروالی کابل صبح تا شام تلاش دارند تا به فضاهای سبز درشهرکابل افزوده وسیمای شهرمان را زیبایی بخشند و اگر روحیه همکاری میان همشهریان عزیز و شاروالی کابل وجود نداشته باشد متاسفانه تمامی دست آوردها مشترک ما به هدررفته ونمیتوانیم به آرزوی دیرینه خویش که داشتن شهر زیبا و سرسبز است دست یابیم.

خواهشمندیم هرشهروندی که با چنین اقدامات جاهلانه و دشمنان زیبایی و سرسبزی شهر مواجه می شوند، در زودترین فرصت ممکن موضوع را به نهاد های مربوط به شاروالی کابل اطلاع داده و یا هم از طریق شماره ۱۵۵ با شاروالی کابل شریک سازند.