وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 3:30 ق-ظ
طلوع آفتاب 4:41 ق-ظ
اذان ظهر 1:00 ب-ظ
اذان عصر 4:50 ب-ظ
اذان مغرب 7:15 ب-ظ
اذان خفتن 8:45 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.09 افغانی
1 یورو 76.24 افغانی
1 درهم 19.33 افغانی
1 تومان 1.200 افغانی
1 کلدار 255 افغانی
1 هندی 820.50 افغانی

روزنامه های کابل

شاروال کابل با رییسان شوراهای وکلای گذر نواحی بیست و دوگانه تشکیل جلسه داد

8 میزان 1398

پوهنیار احمد ذکی سرفراز شاروال کابل پنجشنبه گذشته۴ میزان با رییسان وکلای گذر نواحی سطح شهر با حضور سیدالرحمن جلال معین مالی و اداری و معاون سرمحقق محمد فاضل شریفی معین خدمات اجتماعی و کلتوری شاروالی کابل بخاطر ترتیب پلان ها و پروژه های جدید سرکسازی تشکیل جلسه داد.

شاروال کابل در رابطه به برنامه های شاروالی کابل وضاحت داده گفت: ما نواحی کمتر انکشاف یافته را در محراق توجه قرار داده ایم و نظر به اصل انکشاف متوازن وامکانات خود در نواحی سطح شهر، پروژه های متعدد زیربنایی و بهسازی جدید را عملی خواهیم کرد که با تطبیق آن بسیاری از مشکلات محیطی برطرف خواهد شد.

شاروال کابل در قسمت آغاز کار سرک های که پخته شدن آنها و جغل اندازی شماری از سرک های خامه الی ساخت و ساز اساسی آنها یک اولویت است که باید تا رسیدن فصل زمستان به آنها رسیدگی عاجل گردد، طالب نظرات و همکاری وکلای گذر شده همچنان خواهان همکاری وکلا در مراحل مختلف اجرایی شدن پروژه ها با این اداره نیز گردید.

در اخیر شاروال کابل بخش های مربوطه را هدایت داد تا با هماهنگی وکلای گذر در سطح هر ناحیه اولویت سنجی کرده، پروژه های جدید را شامل برنامه های این نهاد، قرار دهند.