وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

ملاقات سرپرست شاروالی کابل با اعضای شبکۀ حمایت جامعۀ مدنی

8 سنبله 1396

پوهنیار عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل قبل از ظهر دیروز با رئیس و اعضای شبکۀ حمایت جامعۀ مدنی در تالار کنفرانس های شاروالی کابل، روی ارتقای سطح همکاری مردم در تحقق برنامه های این اداره ملاقات نمود.
نخست سرپرست شاروالی کابل، تغییراتی که طی یک سال در مواردی چون ایجاد سیستم مدیریتی، شناسایی مشکلات شهری، بازنگری قوانین و مقرررات، کوتاه سازی پروسه های کاری، پلان گذاری ها، روند استخدام کارکنان، باز نگری ساختار های تشکیلاتی اداری و سایر نظام مدیریت شهری را، در شاروالی کابل  به معرفی گرفت.
سرپرست شاروالی کابل نقش جامعۀ مدنی را در راستای امر مسوولیت پذیری دولت و مردم موثر دانسته افزود: لازم است نهاد ها و مردم، ادارۀ شاروالی کابل را در تطبیق برنامه های اش یاری رساند.
سرپرست شاروالی کابل یک بار دیگر تاکید ورزید که سطح همکاری مردم با شاروالی کابل کم رنگ بوده، باید از کشور های در حال پیشرفت، درس آموخت که در انکشاف و توسعۀ شهر های شان، با دولت خود همکار و همگام میباشند.
سپس رئیس شبکۀ حمایت، ضمن جستجوی معلومات از برنامه های شاروالی کابل، طی صحبتی همکاری خویش را در تعالی شدن فرهنگ شهرنشینی در خصوص ارتقای سطح همکاری مردم و برنامه های آگهی دهی شاروالی کابل اعلام نمود.
به تعقیب اعضای شبکۀ حمایت هرکدام بالنوبه، چگونگی کارکردها را با سرپرست شاروالی کابل مطرح نمودند که در زمینه به پاسخ های قناعت بخش از جانب سرپرست شاروالی کابل اطمینان حاصل گردید.
در اخیر بستۀ معلوماتی که جهت چگونگی سطح حس مسوولیت پذیری و عدم مسوولیت پذیری از بخش آگاهی و ارتباط عامه شاروالی کابل جهت تعالی شدن فرهنگ شهری ترتیب گریده بود به حاضرین مجلس نمایش داده شد.