وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

جلسه‌ی تدابیری به‌منظور تطبیق پلان نهال‌شانی فصل بهار نو، تدویر یافت

7 حوت 1398

تحت ریاست داکتر مهتاب عالمی معین خدمات‌شهری و محیط‌زیست شاروالی‌کابل، جلسه‌ی تطبیق پلان نهال‌شانی در نواحی بیست‌ودوگانه با رئیس سرسبزی و روئسای نواحی بیست‌ودوگانه دایر شد.

نخست معین خدمات شهری و محیط‌زیست شاروالی‌کابل، در مورد گسترش ساحات سبز، چگونگی غرس، حفظ و پرورشِ نهال، سازگاری نهال با آب و هوا، تربیه و آبیاری منظم آن صحبت نموده افزود در فصل نهال‌شانی در ساحات مختلف چون بلندای تپه‌ها، کوه‌ها، جاده‌ها، پارک‌ها و سایر نقاط بارز شهر طبق پلان‌های از قبل تهیه‌شده به منظور زیبایی و سرسبزی هرچه بهتر شهر، نهال غرس می‌گردد.

وی بر تمرکز روی هماهنگی هرچه بیشتر در غرس نهال‌ها میان بخش‌های مربوطه و مردم میان ریاست سرسبزی و نواحی شاروالی‌کابل، تاکید کرد.

سپس رئیس سرسبزی شاروالی‌کابل طی صحبتی اظهارداشت: این ریاست برای غرس نزدیک به چهار صد هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر آماده‌گی گرفته‌است وخاطرنشان نمود که ریاست‌های نواحی نقاطی را که در آن نهال غرس می‌گردد، شناسایی می‌نمایند.

سپس اشتراک کننده‌گان این جلسه هریک نظریات و پیشنهادهای‌شانرا در راه‌اندازی کمپاین بزرگِ نهال‌شانی شاروالی‌کابل ابراز کردند.

در اخیر معین خدمات‌شهری شاروالی‌کابل روی راه‌اندازی کمپاین بزرگ نهال‌شانی تاکید ورزیده و تشویق شهروندان و نهادهای جامعه‌ی مدنی برای سهم‌گیری در این کمپاین بزرگ شهری را نیز برجسته عنوان نمود.