وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

"صندوقِ سرسبزی‌کابل" گشایش یافت

3 حمل 1399

شاروالی‌کابل به‌منظور جلب همکاری هموطنان در داخل و خارج از کشور شماره‌حسابِ ( اكونت‌بانكی ) را در پشتنی‌‌بانک افتتاح کرد.

وجوه پرداخت شده در اکونت سرسبزی و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر شهر کابل زیر نام "صندوق سرسبزی‌کابل"، توسط ریس ناحیه ، شورای وکلایی گذر و ریس شورای جوانان در هر ناحیه نظارت و مدیریت خواهد گردید. همچنان جهت شفافیت هر چه بهتر، مقدار پول پرداخت شده توسط هر شهروند ما و میزان مصارف نیز در صفحات شاروالی به نشر خواهد رسید.

شهروندان ما میتوانند مصرف پول پرداخته شده خویش را شخصا نیز نظارت نموده و یا محل و شیوه دلخواه خویش را جهت سرسبزی انتخاب کنند . در این حالت شاروالی منابع بشری و تجهیزات را خدمت شان فراهم خواهد ساخت.

شاروالی‌کابل با اعلامِ شماره‌حساب‌های افغانی و دالری ذيل: (10013606070) افغانی و (100136535594) دالری، از همه‌ی هموطنان عزیز صمیمانه خواهش به عمل می‌آورد تا در این زمینه، کمک و یاری نموده وجیبه‌ی ملی خویش را ادا ساخته در سرسبزی و شکوفایی کابل سهم خویش را بجا آورند.

این صندوق براى اولين‌بار به ابتکار رهبری شاروالی‌کابل جهت تقویتِ مدیریت و گسترش ساحات سبز ایجاد گردیده‌است.

خطوط کاری مسوولان سرسبزی و بيانيه‌‌های شاروالِ کابل در پیکارهای سرسبزی و کاروانِ سبز این نهاد بزرگ خدماتی (شاروالی‌کابل) بيانگر يک اميد بزرگ براى كار هدفمندانه در محور شهروندی بوده که درفش تلاشِ ملی صادقانه را بر افراشته‌اند.

بنابر این لازم پنداشته می‌شود تا اين حرکت را همه وطندوستان و حامیانِ فضاهای سبز و شکوفایی شهر کابل، شخصيت‌هاى ملى و اجتماعى، سياسى و فرهنگى خصوصاً تاجرانِ ملی ما حمايت كنند.

حمايت از اين برنامه‌ی شاروالی‌کابل به معناى حمايت از خط ترقى و رفاهی همه‌ی افغان‌هاست.

شاروالی‌کابل این نهاد رسالتمند براى انجام كار موفقانه‌ی‌شان ضرورت به حمايت مادى و معنوى جدى و دوامدار دارد.

بيايید همه‌ی ما نقش خود را در تقويت بنيه‌ی مادى اين نهاد بزرگ خدماتی و براى غناى سرسبزی و شکوفایی کابل اداء كنيم.