وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 3:50 ق-ظ
طلوع آفتاب 5:00 ق-ظ
اذان ظهر 1:00 ب-ظ
اذان عصر 4:50 ب-ظ
اذان مغرب 7:00 ب-ظ
اذان خفتن 8:00 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.91 افغانی
1 یورو 76.80 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.23 افغانی
1 کلدار 255 افغانی
1 هندی 850 افغانی

روزنامه های کابل

آغاز کارساخت ۱۳.۲ کیلومتر سرک در گذر شهرک صفا مربوط ناحیۀ ۱۳

3 میزان 1396

کار ساخت ۱۳.۲ کیلومتر سرک در گذر شهرک صفا واقع ناحیۀ سیزدهم شهر که شامل ۷۵ سرک می‌گردد، با قطع نوار توسط پوهنیار عبدالله حبیب‌زی سرپرست شاروالی کابل رسماً آغاز گردید.
در محفلی‌که به‌همین مناسبت در آن ساحه تدویر یافته بود، سرپرست شاروالی کابل روی عرضۀ خدمات شهری و فرآهم شدن تسهیلات زندگی برای شهریان صحبت نموده گفت: ساحۀ برچی که نیاز به تسهیلات شهری در خصوص داشتن سرک‌های موازی جادۀ شهید مزاری و سایر سرک‌های فرعی دارد، شاروالی کابل به این هدف، کار پروژۀ مذکور را امروز آغاز کرد تا اهالی منطقه به تسهیلات شهری دست یابند.
سرپرست شاروالی کابل ضمن وعدۀ احداث سرک‌های اصلی میان جادۀ شهید مزاری و سرک میرویس میدان الی کمپنی در سال آینده که از ازدحام سنگین ترافیک ساحه کاسته می‌شود، چگونگی بندش جریان ترافیک ساحات مربوط را باعث مراعات نکردن نظم از سوی عده‌ای از دست فروشان و کراچی‌های سیار و همچنان از توقف بی‌جا وسایط در مسیر آن ساحه خوانده در زمینه خواهان پذیرش اصول شهری و همکاری مردم محل گردید.
قابل ذکراست که سرک‌های یاد شده با عرض‌های مختلف شامل ساخت ۱۵.۱۲ کیلومترآبرو کنارسرک، اعمار ۳۵۷ متر پلچک‌های آهن کانکریتی، اعمار ۷۵۰ متر پیاده‌رو و سیستم تنظیم کثافات جامد می‌باشد که درمدت کمتر از ۱۱ ماه کاری ساخت و ساز می‌گردد.