وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

زخم برداشتن دو تن از کارکنان پروژۀ بهسازی گذر اعظم در ناحیه یازدهم

4 میزان 1396

دو تن از کارکنان شرکت قراردادی شاروالی کابل حین کار روی پروژه بهسازی قسمت دوم گذراعظم واقع ناحیه یازدهم شهر کابل، درهفته گذشته از سوی یکی از باشندگان محل، بدنبال یک بگومگوی لفظی با شلیک مرمی، زخم برداشته و جهت تداوی به شفاخانه انتقال گردید.
متاسفانه عده ای از باشندگان محل در حین تطبیق پروژه های سرکسازی شاروالی کابل علاوه برعدم همکاری با بخش های فنی و مسلکی این اداره، بخاطر منافع شخصی شان مانع تطبیق پروژه ها گردیده و باعث کندی کار و دلسردی کارکنان بخش های سرکسازی در محل میگردند.
شاروالی کابل ضمن قدردانی از شورای محل در حل چنین معضلات، از تمامی شهروندان صمیمانه تقاضا مینماید تا در هنگام کار بخش های فنی و مسلکی خصوصا در بخش های سرکسازی، همکاری همه جانبه داشته باشند تا شاروالی کابل بتواند پروژه های عام المنفعه را به اسرع وقت به شکل هرچه معیاری آن تطبیق و به بهره برداری بسپارد.
قابل یادآوری است که این گونه حوادث هرگز نمیتواند مانع اجرای برنامه های انکشافی شاروالی کابل برای فراهم سازی سهولت های شهری برای باشندگان این شهر گردند. همچنان افراد متخلف و سودجو به پنجه قانون سپرده شده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.