وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

جلسۀ گرد آوری عواید شاروالی کابل از بابت ملکیت‌ها

10 میزان 1396

طی یک جلسۀ اضطراری قبل از ظهر روز شنبه مورخ ۸ میزان از سوی هیئت رهبری شاروالی کابل، چگونگی گرد آوری عواید شاروالی کابل از بابت ملکیت‌های این اداره به بحث گرفته شد.
نخست پوهنیارعبدالله حبیب‌زی سرپرست شاروالی کابل در حالی که احمد شعیب رحیم معین مالی وادری، پوهنیار مسیح الله محبوب معین خدمات شهری، پوهنیار شیخ احمد متین مشاور ارشد و سرپرست معینیت ترانسپورت، روسای مرکزی و نواحی شاروالی کابل نیز حضور داشتند، ارقام و چگونگی ملکیت های شاروالی کابل را از بخش های مربوطه این اداره جویا شده، پیرامون نحوه ای استفاده و راهکاری های جمع آوری عواید از ملکیت های شاروالی کابل تمرکز نمود و جهت استفاده موثر و ارقام دقیق ملیکت‌های شاروالی کابل ودرج آن در دیتابیس یا بانک معلوماتی به مسوولین مربوطه هدایات لازم داد.
سرپرست شاروالی کابل خاطرنشان کرد، از اینکه عواید شاروالی کابل منبع تمویل پروژه ها و بستر ساز برای عرضه خدمات شهری می باشد، نباید این سرمایه ها به هدر رود ولازم دانست به صورت هرچه درست شناسایی و مورد استفاده قرار گیرند.
وی، همچنان ملکیت‌های شاروالی کابل که سرمایۀ بیت المال بوده روی آن برنامه ریزی و بهره برداری هربخش این اداره را کارا و موثردانسته علاوه کرد که چگونگی لایحۀ کرایه دهی ملکیت های شاروالی کابل نظر به موقعیت های اقتصادی و تجارتی آن در نظر گرفته شود تا زمینۀ خوبی برای رشد سرمایه های شاروالی کابل به میان آمده و سطح عواید این اداره ارتقا نماید.
قابل یاد آوریست که شاروالی کابل ملکیت های زیادی در نواحی مختلف همانند سینما بهزاد، بازارهای مکروریان ها، مارکیت های ناحیه اول، زمین های سفید ناحیه 14 و سایر نقاط بارز شهر دارد.