وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

تجلیل از روز مجادله علیه مرض سگ دیوانه برای نخستین بار در باغ وحش کابل

10 میزان 1396

28 سپتامبر مصادف است به روز جهانی مجادله علیه مرض سگ دیوانه که برای نخستین بار در افغانستان، روز پنجشنبه گذشته از سوی شاروالی کابل، وزارت زراعت مالداری و آبیاری و دفتر مهیو انیمل هوم، در باغ وحش کابل، تجلیل به عمل آمد.
در این محفل احمد بهزاد غیاثی رئیس تنظیف شاروالی کابل، در حالی که علاوه برمسوولین ادارات یاد شده، شماری از معلمین و متعلمن مکاتب نیز حضورداشتند، روی چگونگی کار کرد های شاروالی کابل با همکاری دفتر مهیو انیمل هوم در قبال واکسین مرض سگ دیوانه در سطح شهر کابل صحبت نموده گفت: از آغاز روند واکسین مرض سگ دیوانه تا اکنون در شهر کابل، سه ناحیه تحت پوشش قرار گرفته است و در آینده تمام سگ های ولگرد نواحی باقی مانده واکسین مرض سگ دیوانه خواهند گردید تا از گزند آن، شهروندان کابل خصوصاً اطفال مصوون گردند.
همین طور داکترعبدالجلیل محمدزی رئیس دفتر مهیوانیمل هوم در مورد مرض سگ دیوانه و جلوگیری از آسیب آن صحبت نمود که مرض سگ دیوانه در شهر کابل در حال کنترول و وقایه میباشد.
باالترتیب داکتر فروتن آمروقایه و کنترول امراض وزارت زراعت مالداری و آبیاری و دیگر بخش های مربوطه پیرامون هماهنگی ادارات مرتبط در شهرکابل جهت کنترول، چگونگی وقایه و نحوۀ واکسین مرض سگ دیوانه، بسته های معلوماتی شانرا پیکش و معرفی نمودند.