وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

تاکید رهبری شاروالی کابل در تسریع روند کار سرکسازی

26 میزان 1396

پوهنیار عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل قبل از ظهر روز دوشنبه، 24 میزان سال روان، در نشستی که با شرکت های قرار دادی بخش سرکسازی از پروگرام انکشافی شاروالی کابل در مقر این اداره داشت، تاکید بر تسریع روند کار ساخت سرکهای قرار داد شده نمود.
نخست، سرپرست شاروالی کابل در حالی که سید محمود سادات رئیس پروگرام انکشاف شهر کابل نیز حضور داشت، جویای گزارش از پیش رفت کار پروژه های سرکسازی با در نظر داشت معیار های فنی و ساختمانی گردید که کیفیت کار پروژه ها و اتمام ساخت سرکهای قرار داد شده پیش از فصل سرما در محور بحث قرار گرفت.
سرپرست شاروالی کابل دست یافتن شهروندان را پیش از فصل سرما به داشتن سرکهای پخته از اولویت کاری ادارۀ شاروالی کابل عنوان نموده و جهت تسریع روند کاری به شرکت های قراردادی تاکید ورزید که به زود ترین فرصت و حد اکثر امکان کار سرکها به پایۀ اکمال برسند.
سپس نمایندگان شرکت های قراردادی بخش سرکسازی شاروالی کابل، تعهد نمودند که در امر ساخت و ساز و عمرانی وطن از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نورزیده و آخرین کوشش در اتمام ساخت سرکها، بیشتر از زمان معینه قرار داد خواهند داشت که قرار است پروژه های متعدد سرکسازی شاروالی کابل پیش از فصل سرما تکمیل و به بهره برداری سپرده شوند.