وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

پیام سر پرست شاروال کابل در رابطه به هم آهنگی ها برای ایجاد سهولت نظام ترانسپورت شهری

بر بنیاد تصمیم تازه شاروالی کابل هر دکاندار و  یا هم هر کسبه کار، که فعالیت اش برای جریان ترافیک شهر مشکل ساز شود، الی سه هزار افغانی جریمه نقدی خواهد شد تا به این ترتیب نحوه تنبیه افراد و کسبه کارانی که در حصه رعایت آداب شهری سهل انگاری می نمایند، ذهن نشین شده و رفته رفته فرهنگ شهرنشینی در میان همه گان، نهادینه شود.
به این لحاظ شاروالی کابل در هم آهنگی تمام وظیفوی و همصدایی مطلق برای فراهم آوری سهولت های شهری به ویژه در بخش ترانسپورت شهر، یکجا با ترافیک پایتخت به تفاهم رسیده اند که شهریان محترم شهر کابل به زودی گواه تغییرات مثبت در نظام ترافیک شهر خواهند بود.افزون بر این شاروالی کابل در نظر دارد تا فرآِیند گِرد آوری تمام امورات مالی مربوط به امورات ترافیک مرتبط به این اداره را از طریق بانک حاصل نماید تا باشد از این طریق مانع بروز فساد مالی میان متخلف و مجری نظام شهری (پولیس ترافیک) شده و اصل شفافیت در نحوه عملکرد مسوولان به میان آید.
همچنان از شهروندان و سایر اصناف محترم شهر کابل، خواهشمندیم تا در تطبیق این برنامه ما را یاری رسانیده و نقش شهروندی خویش را مسوولانه ادا نمایند.
شاروالی کابل به هدف ایجاد سهولت های ترانسپورتی برنامه هایی را روی دست گرفته است که با عملی شدن آن مشکلات عبور و مرور وسایط  درشهر ساده شده و از حجم بزرگ ازدحام ترافیک شهر، کاسته خواهد شد