وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 3:30 ق-ظ
طلوع آفتاب 4:41 ق-ظ
اذان ظهر 1:00 ب-ظ
اذان عصر 4:50 ب-ظ
اذان مغرب 7:15 ب-ظ
اذان خفتن 8:45 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.09 افغانی
1 یورو 76.24 افغانی
1 درهم 19.33 افغانی
1 تومان 1.200 افغانی
1 کلدار 255 افغانی
1 هندی 820.50 افغانی

روزنامه های کابل

افتتاح سالن جلسات شورای وکلای گذر ناحیه نزدهم

13 قوس 1396


به هدف حاکمیت اصل شهروند محوری و حل مشکلات ساحوی، سالن جلسات شورای وکلای گذر ناحیه نزدهم شهر کابل قبل از ظهر روز یکشنبه 12 قوس سال 1396 بعد ازساخت و ساز با قطع نوارتوسط انجینیر عبدالتواب احمدی رئیس ناحیه نزدهم در حالی که حاجی سلطان بابکرخیل رئیس شورای وکلای گذر و شماری از محاسن سپیدان ناحیه نزدهم حضور داشتند افتتاح گردید.
حین افتتاح، رئیس ناحیۀ نزدهم طی صحبتی گفت: نقش وکلای گذر که نمایندگان مردم در هر محل می باشد در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های ادارۀ شاروالی کابل موثر بوده لازم دانسته می شد تا برای شناسایی مشکلات و جستجوی راه حل ها یک مکان مناسب داشته باشند که خوشبختانه بر اثر سعی و تلاش رهبری شاروالی کابل به این هدف نایل آمدیم.
وی برنامه ریزی های شاروالی کابل را بر اساس انکشاف متوازن نواحی مرکزی و نواحی دور دست یک اولویت دانسته افزود: که در سال آینده سرکهای متعددی در ناحیه نزدهم قیرریزی و کانکریت ریزی خواهد شد تا مردم ناحیه نزدهم به سهولت های شهری دست یابند.
سپس رئیس شورای وکلای گذر ناحیۀ یاد شده، ضمن تقدیر از تعین مکان مناسب در مشوره گیری ها و تصامیم ادارۀ شاروالی کابل برای عرضه بهترخدمات شهری، روی رسیدگی به مشکلات مردم ناحیه نزدهم، در خصوص ساخت و ساز سرکهای آن ناحیه صحبت نموده و دست یافتن مردم ناحیۀ متذکره را به سهولت های شهری یک امر ضروری دانست.
سالن جلسات شورای وکلای گذر ناحیۀ نزدهم در منزل فوقانی ساختمان آن ناحیه به شکل پخته و اساسی معه تجهیزات اداری، توسط ریاست های حفظ، مراقبت و کار، و ریاست مالی و اداری شاروالی کابل طی سال جاری تکمیل و به بهره برداری سپرده شد.
قابل ذکراست که ناحیۀ نزدهم شهر کابل متصل به ولسوالی ده سبز در جنوب شرق شهر بوده که در منطقۀ بختیاران موقعیت دارد

.