وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

تقدیررهبری شاروالی کابل از سوی شوراهای زنان ، جوانان و وکلای گذر ناحیه اول

19 قوس 1396


روز پنجشنبه 16 قوس 1396 وکلای گذر و اعضای شوراهای زنان و جوانان ناحیه اول، پوهنیار عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل، احمد شعیب رحیم معین مالی و اداری، پوهنیار مسیح الله محبوب معین خدمات شهری و شماری از روسای این اداره را همراه با مسولین پولیس نواحی اول و دوم به پاس خدمات شایسته و صادقانه شان مورد تقدیر قرار دادند.
در محفلی که به همین مناسبت تدویر یافته بود، در حالی که حجت الاسلام و المسلمین الحاج شیخ زاده رئیس شورای علمای ناحیه اول، گل مکی رئیس شورای زنان ناحیه اول و قاری محمد فهیم رئیس شورای جوانان، و دیگر نمایندگان مردم ناحیۀ اول حضور داشتند، سید حسن پرویزی ریس شورای وکلای گذر ناحیه اول و دیگر نمایندگان مردم ضمن صحبت های شان از کار و تلاش خستگی ناپذیر و رهبری سالم شاروالی کابل ابراز قدرنی و ستایش نموده و از فعالیت های انجام یافته در قسمت ساخت و ساز سرک ها و تامین نظافت که شامل جمع آوری و انتقال بموقع زباله ها از ناحیه یاد شده میباشد، به نیکویی یاد کردند و همکاری های همه جانبۀ شانرا در قبال رشد وتوسعۀ شهر کابل اعلام داشتند که در زمنیه رهبری شاروالی کابل دست یافتن به نظام مدیریتی بهتر شهری را وابسته به کار دو شا دوش مردم هر محله این شهر دانستند.
متعاقبا سرپرست شاروالی کابل، پیرامون عرضه خدمات و برنامه ریزی شاروالی کابل روشنی انداخته افزود: شاروالی کابل خانه مشترک تمام شهروندان این شهر بوده و این اداره بدون همکاری مردم قادر نخواهد بود تا پلان های زیربنایی و عام المنفعه خویش را عملی نماید. وی ازهمکاری مردم ناحیه اول در تطبیق برنامه های شاروالی کابل در سال 1396 ابراز رضایت نموده و خواهان همکاری بیشتر شان در تحقق برنامه های این اداره گردید.
سرپرست شاروالی کابل تصریح کرد که با تطبیق برنامه های این اداره، تا اخیر سال 1397 شهریان ما شاهد تغییرات قابل ملاحضه ای در چهره و سیمای شهر از جمله، در دست یافتن به سرکهای پخته که جوابگوی نیازمندی های مدرن شهری باشد، و همچنان مدیریت بهتر زباله ها و موارد خدماتی دیگرخواهند بود.
سرپرست شاروالی کابل رهبری و منسوبین این اداره را خدمت گذاران شهر کابل عنوان نموده یک بار دیگر بر تعهد خویش برای ایجاد سهولت های زندگی سالم و محیط سازگار برای رشد و توسعۀ پایدار به باشندگان این شهر تاکید نمود. وی خاطرنشان ساخت که این اداره بیشتر از 15 مورد خدمات مختلف النوع را برای شهر کابل عرضۀ می کند که از یکسال بدینسو، این خدمات بر اساس معیارهای ملی و بین المللی، جوابگو به نیاز های مدرن شهری میباشد.
در اخیر محفل تقدیر نامه هایی که از سوی مردم و شوراهای ناحیۀ اول آماده گردیده بود به رهبری شاروالی کابل و مسوولین پولیس اهدا گردید.