وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 3:30 ق-ظ
طلوع آفتاب 4:41 ق-ظ
اذان ظهر 1:00 ب-ظ
اذان عصر 4:50 ب-ظ
اذان مغرب 7:15 ب-ظ
اذان خفتن 8:45 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.09 افغانی
1 یورو 76.24 افغانی
1 درهم 19.33 افغانی
1 تومان 1.200 افغانی
1 کلدار 255 افغانی
1 هندی 820.50 افغانی

روزنامه های کابل

ملاقات سرپرست شاروالی کابل با نمایندگان دفتر اسکان بشر ملل متحد

2 جدی 1396


پوهنیار عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل قبل از ظهر روز چهارشنبه 29 قوس سال 1396 با سید سعدالله وهاب هماهنگ کننده برنامه شهر برای همه و شماری از نمایندگان دفتر اسکان بشر ملل متحد، روی پیشرفت کار های تخنیکی در قسمت سروی و راجستر ملکیت ها، تثبیت قیمت ملکیت ها بر اساس کتگوری های موقعیت اقتصادی و رهایشی، برنامه آدرس یابی و نقشه برداری ملکیت ها ملاقات نمود.
سرپرست شاروالی کابل روند همکاری دفتر اسکان بشر ملل متحد را در موارد یاد شده مورد ارزیابی قرار داده و کار سروی و ثبت ملکیت ها را که در 7 ناحیه شهر تکمیل گردیده را به خاطر تحقق نظام شهری، یک گام استوار بسوی شهر پایدارعنوان نمود.
سرپرست شاروالی کابل در قسمت بازنگری طرزالعمل تثبیت قیمت ملکیت های سطح شهر که در آن موقعیت اقتصادی و رهایشی نقطۀ عطف می باشد، هماهنگی کارکنان شاروالی کابل با دفتر اسکان بشر ملل متحد را ضروری پنداشته و خاطرنشان ساخت که با ایجاد دیتابیس یا بانک معلوماتی برای تثبیت ساختمان های سطح شهر و نحوۀ استفاده از آن در ارتباط به جمع آوری محصول خدمات شهری انسجام بهتر بوجود خواهد آمد.
متعاقباً نمایندگان دفتر هبیتات پیرامون راهکار های تخنیکی آن دفتر در قبال همکاری های شان در خصوص ثبت و راجستر املاک، و نقشه برداری منازل رهایشی و تجارتی که در دیتابیس شاروالی کابل درج می گردد و نیز رهنمود هایی که براساس آن، کارهای ساحوی را انجام می دهند به سرپرست شاروالی کابل معلومات ارایه دادند.

در اخیر، سرپرست شاروالی کابل ضمن موثر دانستن شیوه کار آن موسسه، جهت غنامندی هرچه بیشتر برنامه ها، راهکارهای مناسب علمی و فنی را اضافه نمود.