وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

فروش مواشی در اماکن عمومی ممنوع می باشد!

13 سرطان 1401

شاروالی کابل اکیداً به فروشندگان مواشی میرساند که باعث تخریب تاسیسات شهری نگردیده هرچه عاجل فعالیت شان را در جا های تعین شده از سوی شاروالی کابل تنظیم نمایند در غیر صورت با برخورد جدی و قانونی روبرو خواهند شد. قبلاً در زون های مختف سطح شهر؛ محل های موقت بازار فروش مواشی انتخاب و مشخص شده است.

•در زون شرق ساحه الوخیل در مسیر سرک قلعه زمان خان

•در زون غرب قسمت غربی قصر دارالامان در پهلوی لوای 111 طرف شرق وزارت عدلیه

•در زون شمال از هده مزار گذشته نزدیک محل تلاشی کمربند امنیتی کابل 

•در زون جنوب از بالاحصار گذشته در ساحه قول حشمت خان

فروشندگان مواشی می توانند به آدرس های متذکره به مصوونیت فعالیت کنند و از جانب دیگر شهروندان که می خواهند قربانی بگیرند، به راحتی به نزدیک ترین آدرس جهت خرید مراجعه نمایند.

•شهروندان نیز می توانند به آدرس دایمی بازار فروش مواشی که در ساحه کمپنی از قبل تعین شده است؛ مراجعه نمایند.

فروش مواشی در اماکن عمومی و دیگر ساحات شهری جداً ممنوع می باشد. این کار به منظور تامین سلامت صحت شهروندان از شیوع امراض گونه گون و حفاظت و نگهداری از تخریب تاسیسات شهری طرح و پلان شده است. شاروالی کابل به منظور جلوگیری از شیوع امراض حیوانی نیز با ادارات و نهادهای مربوطه هماهنگ بوده که برای تدابیرآن اقدامات لازم جریان دارد. تیم های نظارتی برای جلوگیری از تخریب تاسیسات شهری خصوصا ساحات سبز و گلدان ها موظف بوده با متخلفین شهری برخورد جدی و قانونی خواهد شد.  همین گونه برای جمع آوری زباله های قربانی در ایام عید سعید اضحی در هر ناحیه نقاط مشخص تعیین می گردد تا ریاست تنظیف بتواند عندالموقع به شکل درست زباله های قربانی را از سطح شهر جمع آوری و انتقال دهد. برای حفظ پاکی و شکوفایی شهر با شاروالی کابل همکار باشید.