وضعیت هوای کابل

لیست پرواز ها

اوقات شرعی کابل

اذان صبح 5:32 ق-ظ
طلوع آفتاب 6:58 ق-ظ
اذان ظهر 12:30 ب-ظ
اذان عصر 3:20 ب-ظ
اذان مغرب 5:03 ب-ظ
اذان خفتن 6:20 ب-ظ

نرخ اسعار امروز

1 دالر 71.23 افغانی
1 یورو 76.77 افغانی
1 درهم 19.43 افغانی
1 تومان 1.130 افغانی
1 کلدار 257.20 افغانی
1 هندی 812.50 افغانی

روزنامه های کابل

نشست هماهنگی میان مسوولان و شورا های مردمی ناحیه چهارم برگزار شد

10 جدی 1401

 

به منظور شناسایی و حل مشکلات شهری، نشست هماهنگی میان مسوولان شاروالی کابل و حوزه مربوطه امنیتی، شورا های علما، وکلای گذر، جوانان، خبره گان، شورا های اجتماعی، مردمی و نمایندگان اصناف مختلف ناحیه چهارم برگزار شد. در آغاز مولوی عبدالرحمن ربانی رییس جدید ناحیه چهارم ضمن معرفی پلان ها و برنامه های کاری اش صحبت نموده گفت که برای آسایش و رفاه مردم این ناحیه از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نخواهد ورزید. وی خود را خادم مردم عنوان کرده از مسوولان و شهروندان توقع برد که برای شناسایی و حل مشکلات محیطی و شهری همکار و همگام شویم.

مشارکت و تصمیم گیری مردم در مسایل شهری، حمایت شهروندان از برنامه های توسعوی و حکومتداری خوب هدف اصلی ما می باشد. سخنرانان هریک در رابطه به فضای اعتماد سازی میان مسوولان و شهروندان، حس مسوولیت پذیری، اصول بنیادی حکومتداری خوب صبحت نموده نظریات و پیشنهادات شان را شریک ساختند. در زمینه رییس جدید ناحیه چهارم گفت که رسیدگی به مشکلات مردم، آبادی شهر و احیای زندگی قانومند شهری مسوولیت مشترک ما است.

وی توقع برد که شهروندان در اجرای برنامه ها و پلان های شاروالی کابل این نهاد را همکاری لازم نمایند. شاروالی کابل از همکاری شورا های متذکره در مسایل شهری قدردانی می کند و لازم است که بیشتر از پیش با مسوولان این نهاد بزرگ خدماتی همگام و همسو شوند. در همین حال شورا های مردمی ناحیه چهارم از برنامه ها و پلان های شاروالی کابل اعلام حمایت کردند.